VIII MPHT Wrocław 2011


VIII MPHT WROCŁAW 2011

Pierwsze Mistrzostwa Polski Hattricka odbyły się we Wrocławiu w 2006 roku. W związku z tym, że obchodzimy obecnie 10-lecie Polski w HT historia musiała zatoczyć koło. HT-Wrocław po raz kolejny zaprasza na swoje włości…

MIEJSCE:
Ośrodek Rekreacji Lotnicza (http://www.mcs.wroc.pl/pl/obiekt/0/10/O%C5%9B…icza_)

TERMIN:
27 sierpnia 2011

ORGANIZATORZY:
Grupa HT-Wrocław

AFTER PARTY
Impreza pod gołym niebem maksymalnie 30 metrów od boisk. Grill i piwo w preferencyjnych cenach, wspomnienia nieocenione 😉

LOGO
(http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/…n.jpg)

WWW
(http://mpht2011.bnx.pl)

——————————————————————————————

ZAPISY

1. Terminy
• początek zapisów 12 czerwca 2011
• koniec zapisów 31 lipca 2011

2. Zgłoszenie zespołu polega na przesłaniu maila z tytułem PIŁKA NOŻNA na adres: mpht2011@gmail.com w podanym poniżej formacie oraz potwierdzenie go ht-mailem do Mewa82 (10466943)

Wzór zgłoszeniowy
1. Nazwa drużyny: xxx.
2. Federacja lub region: xxx.
3. Osoba do kontaktu: nick_ht, team_id, imię, nazwisko, telefon.
4. Lista zawodników: imię, nazwisko, nick_ht, team_id.
5. Ilość osób grających w tym samym zespole na ostatnich MPHT, w których drużyna brała udział.
6. Ilość osób zainteresowanych afterparty.
7. Ilość osób wstępnie zainteresowanych koszulkami.

3. Do gry uprawnione są jedynie osoby, które były zarejestrowane w hattricku przed dniem 31 marca 2011.

4. W przeciągu tygodnia od zakończenia zapisów na forum pojawi się informacja o drużynach, które będą brały udział w turnieju.

5. Kryteriami branymi pod uwagę przy wyborze drużyn do turnieju będą:
• udział w poprzednich imprezach MPHT
• przynależność regionalna
• przynależność federacyjna
• ilość zgłoszonych zawodników

6. Potwierdzeniem udziału w turnieju jest uiszczenie opłaty (20 zł wpisowego od zawodnika) w przeciągu tygodnia od daty zgłoszenia na wskazane konto. Jeśli wpisowe nie wpłynie we wskazanym czasie na konto drużyna zostanie usunięta z listy zapisów.

7. Organizatorzy jako drużynę traktują grupę minimalnie 6 i maksymalnie 15 osób. Konieczne jest to do przygotowania nagród (medali), zgrzewek wody, itp.

8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, nieścisłości lub nadmiaru chętnych drużyn ostateczny głos w wyborze drużyn po konsultacjach z zainteresowanymi mają organizatorzy.

9. Ilość miejsc w fazie grupowej: maksymalnie 32 drużyny.

10. Wstępne informacje odnośnie turnieju piłki nożnej
• gramy 5 zawodników plus bramkarz
• czas gry to 2×8 minut bez przerw w fazie grupowej i 2×10 minut w fazie pucharowej
• boiska : orliki x 2, trawiaste o tym samym wymiarze x 2 / 30×60, bramki 5-ki

Zasady gry takie jak na normalnym boisku z poniższymi modyfikacjami:
– brak spalonych
– zakaz robienia wślizgów
– zakaz używania obuwia piłkarskiego (!!!) – tylko zwykłe trampki, halówki itp.

Sędziowie:
– Tomek_Zajc
– hirgo1
– Zapasiewicz

Prosimy o zgłaszanie się chętnych osób do sędziowania do mnie na ht maila.

11. Zapisy na turniej przeciągania liny- zespoły 3 – osobowe.
Zapisy na miejscu.

12. Zapisy na turniej pokera:
Zgłoszenie polega na przesłaniu maila z tytułem POKER na adres: mpht2011@gmail.com w podanym poniżej formacie oraz potwierdzenie go ht-mailem do Mewa82 (10466943)
-imię i nazwisko
-[userid=xxx] – nr telefonu
Wpisowe : 10 zł

Wątek informacyjny : (15010375.1)

Wątki dyskusyjne :
Dyskusja termin:(14593937.1)
Dyskusja 1:(14754379.1)
Dyskusja 2:(15061853.1)
Dyskusja 3:(15160512.1)
Dyskusja 4:(15180607.1)

Zdjęcia i filmy:(15180607.1)

Polska Społeczność Hattricka © 2019 Frontier Theme