ZAPISY
Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się ze wszystkimi podpunktami. Brak boldów jest celowy.
Informacje wstępne:
– Zapisy dotyczą tylko uczestników turnieju piłkarskiego.
– Prawdopodobnie będzie jednak możliwość zostania "zarejestrowanym uczestnikiem imprezy" przez każdego chętnego. Taka osoba będzie zobowiązana wpłacić symboliczną kwotę (5-10zł), dzięki czemu otrzyma różne ciekawe niespodzianki.
– Zapisy takich osób będą prowadzone odrębnie przez wskazaną osobę
– Zawodnicy zgłoszeni w ramach drużyn nie będą musieli rejestrować się ponownie.
Regulamin zapisów:
– Turniej zostanie rozegrany na pełnowymiarowym boisku ze sztuczną nawierzchnią, podzielonym na 3 mniejsze przylegające do siebie boiska
– Zakładamy grę w zespołach 6-osobowych (bramkarz + 5 w polu)
– Dopuszczalne obuwie sportowe to trampki/halówki/śniegówki (odpadają metalowe wkręty i lanki)
– W turnieju będzie mogło uczestniczyć maksymalnie 24 drużyny.
– W przypadku zgłoszenia się większej ilości zespołów, organizatorzy podejmą decyzję co do ostatecznej listy
– Moment zgłoszenia nie będzie jedynym kryterium branym pod uwagę, dodatkowo zostaną uwzględnione takie czynniki jak:
: udział w poprzednich imprezach HT MP
: przynależność regionalna
: przynależność federacyjna
– Uwzględniając poprzedni punkt, organizatorzy proszą w miarę możliwości o 1 zgłoszenie na federację lub region/miasto, tak aby dać szanse pojawienia się na imprezie jak największej liczbie federacji/miast.
– W ciągu ok. 1 tygodnia od rozpoczęcia zapisów, zostanie przedstawiona lista 24 drużyn, jak również lista rezerwowa.
– W celu potwierdzenia udziału w imprezie, drużyna będzie zobowiązana w ciągu kolejnego tygodnia wpłacić na wskazane konto wpisowe.
Jeśli wpisowe nie wpłynie we wskazanym okresie na konto, szansę gry otrzymają kolejne ekipy z listy rezerwowej.
– Wpisowe wynosi 10zł za każdą osobę w zespole (min. 6 osób, nie ma górnego limitu)
– Każdy zarejestrowany zawodnik otrzyma identyfikator oraz prawdopodobnie różne ciekawe niespodzianki (nie ma jeszcze pełnej listy, więc nie podajemy detali żeby nie zapeszać).
– Każda drużyna otrzyma zgrzewkę wody mineralnej
– W zawodach mogą brać udział tylko i wyłącznie osoby zarejestrowane w Hattricku w momencie założenia pierwszego wątku o 3. MP HT, czyli 13.02.2007.
– Zapisy rozpoczynają się 04.IV.2007 od godz. 20.00
– Jedyna dopuszczalna forma zgłoszenia to wysłanie wiadomości e-mail na adres ht.zgloszenia@gmail.com
– Dodatkowo zgłoszenie należy potwierdzić wysłaniem ht-maila do użytkownika 'qrzys'
– Format zgłoszenia:
#Nazwa zespołu: Fajny_Zespół
#Region/miasto lub Federacja: Galicja
#Osoba kontaktowa (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, ht-nick): Jan Nowak, janek@adres.com, tel. 666 777 888, ht-nick janek_nowak
#Lista min. 6 zawodników wraz z ich danymi (imię, nazwisko, ht-nick, ht-team_id)
1. Mariusz Kowalski, mkowal, 78787
2. Tadeusz Piorun, tpior, 444555
3.
Dodatkowych zawodników będzie można zgłaszać w późniejszym terminie, pamiętając o dodatkowej wpłacie za każdą osobę
– Wszelkie ostateczne decyzje podejmują organizatorzy
Wątek informacyjny : (8683082.1)
Wątki dyskusyjne :
Dyskusja 1:(8824367.1)
Dyskusja 2:(8409845.1)
Dyskusja 3:(8682809.1)
Dyskusja 4:(8114948.1)